Na co se nás zákazníci nejčastěji ptají?

Dotazy na eshop

Máte všechny boty, které najdu v eshopu, i v prodejně?

Ano, veškerý sortiment našeho eshopu naleznete i v kamenné prodejně Veselé Tkaničky.

Je sortiment Vašeho eshopu shodný s tím, co naleznu v prodejně?

V naší kamenné prodejně naleznete větší výběr bačkor, holinek a ostatních bot, dále pak máme v nabídce čepice, šály, tuby, nákrčníky, rukavice, ponožky, punčocháče, tkaničky apod.. Eshop postupně doplňujeme, ale zatím jsme ještě všechny položky nestihly nafotit.

Nejsem si jistá, jaké číslo bot vybrat.

Připravily jsme pro Vás jednoduchý návod jak určit správnou velikost (číslo) bot pro vaše dítě a rámcovou tabulku velikostí obuvi.

Pokud na eshopu nenajdu svoji velikost, máte ji v prodejně nebo ji lze objednat?

Pokud jste nenašli v eshopu Vaši velikost, pravděpodobně ji nebudeme mít ani v kamenné prodejně. Neváhejte nás však v tomto případě kontaktovat mailem nebo telefonicky, požadovanou velikost seženeme od našich dodavatelů, případně Vám doporučíme alternativní značku v požadované velikosti.

Liší se cena v eshopu a v kamenné prodejně?

Ne, ceny v eshopu a kamenné prodejně Veselé Tkaničky jsou stejné.

Pokud si objednám boty přes eshop a zvolím platbu v prodejně při převzetí, jak dlouho u Vás na mě budou čekat?

Objednané boty je nutné vyzvednout a zaplatit do tří pracovních dní. To proto, aby boty nebyly zbytečně blokovány, kdyby si to zákazník rozmyslel. Pokud Vám termín nevyhovuje, neváhejte nás kontaktovat ohledně prodloužení této lhůty.

Dotazy na sortiment

Máte v sortimentu pouze české boty?

Ne, neomezujeme se pouze na české výrobce obuvi. Naleznete u nás i známé zahraniční značky, např. ECCO, Reima, D.D.Step, Befado, atd. Více o jednotlivých značkách naleznete dole na stránce v sekci Naše značky.

Jsou boty, které prodáváte zdravotně nezávadné?

Náš obchod je zaměřen na zdravé dětské obouvání, proto jsou všechny námi prodávané boty 100% zdravotně nezávadné.

Jak často sortiment doplňujete či měníte?

Boty doplňujeme průběžně, podle toho jak se jednotlivé modely a velikosti odprodávají. Sortiment aktualizujeme a měníme vždy před příslušnou přezouvací sezónou, tj na jaře, pře létem, na podzim a na zimu. 

Dotazy k věrnostnímu programu Moje Tkanička

Lze výhody programu Moje Tkanička využívat i při nákupu přes eshop?

Ano, ale pouze v případě, že zvolíte jako způsob doručení osobní vyzvednutí v kamenné prodejně.

Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Napište nám nebo zavolejte!
 


727 840 369